tisdag 27 april 2010

Skip i fjällen

Hej alla kullsyskon. Jag heter Skip och jag befinner mig just nu ifjällen närmare bestämt i Kittelfjäll. Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen särskilt som jag har hittat en ny passion i livet som är både gott och mättande HÄSTSKIT!!! I like. Matte får dessutom träna jättemycket på ordet NEJ. Jag tror att det är hennes nya passion. Vi går på långa promenader upp mot fjälltopparna men än har vi inte stött på någon ripa. Om jag får säga mitt så tror jag vi går ut för sent på dagen, min matte vill gärna sova länge. Hon tror dessutom att jag är för liten för fågelkontakter än. Hon har förstås fel, vill väl skylla sina långa sovmornar på det. Nej nu måste jag gå och sova, nya utmaningar väntar imorgon, törs man hoppas på lite hästskit. Hälsn. Skip.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar